Akte van toelevering

  • Anne-Mieke

    En voordat je dáár weer een opmerking over maakt; die onderstreping was niet de bedoeling maar gebeurde per ongeluk.

  • puk

    :-) :-) :-) :-) :-) :-)

    maak je niet druk

    :-) :-) :-) :-) :-) :-)

  • frans

    je kan je beter ietsje druk maken ,dan jezelf een air geven dat je zogenaamd de wijsheid in pacht hebt..

    maar nogmaals als je voor een dubbie …….bent

    blijven vooroordelen deze uitspraken altijd bewijzen

  • Hans

    dan is het een duppie, ondanks de herleiding van dubbeltje :+

  • poppe

    @ Angela, ten eerste heb ik geen wrok meer over mijn eigenscheiding, maar in mijn vrienden en kennissen kring komen de lastige exen meer dan eens voor. Er zijn veel meer exen die hun hakken in het zand gooien over gemaakte afsrpaken als een van de partijen een nieuwe relatie opbouwt.

    @ puk en Annemieke, ik ben geboren als een meisje, en dat ben ik nog steeds.

  • frans

    geen wrok meer ,klinkt als ,ik ben er net over heen poppe.

    dus enig vooroordeel is je niet vreemd

    een goed verstaander heeft maar een half woord nodig nietwaar ??

    voor de rest ,natuurlijk kom ik dit soort zaken meer tegen als me lief is .

    om meteen partij te kiezen is iets wat je dus uit ervaring niet doet ,maar is mijn benadering .

  • Angela

    Oei, dat was tegen het zere been!

    Natuurlijk kan ik me voorstellen dat er wrok is als je aan de kant wordt gezet.

    Zeker vrouwen weten dan wel van wanten.

    Maar dat is in dit geval niet van toepassing, de koek was gewoon op wat mijn broer betrof!

    Ik heb mijn schoonzusje altijd gesteund ook was ik niet echt dol op haar.

    Ik weet me nl ook de tijd nog te herinneren waarin ze heel wat te stellen heeft gehad met mijn broer.

    Maar dit?

    Zelf is ze niet bereid om ook maar 1 penny vast te zetten voor de kinderen!

    Maaaaaaaaaaaar inmiddels is ze overstag en krijgt hij zijn deel zelf en kan hij wat hij zelf wil vastzetten gaan regelen.

    Op een rekening waar ook de rente op bijgeschreven wordt.

    Dus de kinderen kunnen gaan studeren straks wat ze maar willen en daar ging het om.

  • frans

    gefeliciteerd angela

  • Anne-Mieke

    Waaruit blijkt dat ik er dus helemaal niet naast zat :) In elk geval proficiat voor je broer.

  • puk

    of bij de vraagstelling of bij het eindresultaat is een essentieel onderdeel onthouden

    de ene ex is zo vriendelijk 30.000 euro aan de andere ex te schenken, de fiscus kan dit altijd zeer waarderen

    wie kent de kinderen beter dan de moeder? zij realiseert zich waarschijnlijk dat ze niet gaan studeren dus dat geld vastzetten voor studie om die reden dan ook niet hoeft:-)

    Oei, dat was tegen het zere been!

    Natuurlijk kan ik me voorstellen dat er wrok is als je broer aan de kant wordt gezet.

    Zeker vrouwen weten dan wel van wanten.